ASZF

MéDiaNet IT Zrt.

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlónk, aktív megrendelőnk, szerződött ügyfelünk kíván lenni, figyelmesen olvassa el az Általános szerződési feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
1. A Vállalkozó adatai

  • Cégnév: MéDiaNet IT Zrt.
  • Székhely: 2400 Dunaújváros, Semmelweis utca 1.
  • Cégjegyzékszám: 07-10-001435
  • Adószám: 25020926-2-07
  • Elektronikus levelezési cím: titkar@mdn.hu
  • Internetes honlap cím: www.mdn.hu
  • Ügyfélszolgálati telefonszám: +36(20)985-3555 munkanapokon 8:00-16:00 között
  • Hibabejelentő elektronikus levelezési cím: hiba@mdn.hu

2. A Megrendelő
Az a természetes vagy nem természetes személy aki / amely a MéDiaNet IT Zrt. szolgáltatásait igénybe veszi. Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy mint partnert a MéDiaNet IT Zrt. Megrendelői adatbázisában rögzítse. Továbbiakban Vállakozó és Megrendelő együttesen felek.

3. Az általános szerződési feltételek tárgya, hatálya
Az Általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Vállalkozó által értékesített termékek és nyújtott szolgáltatások igénybevételére vonatkozó általános szerződési feltételeket, a termékértékesítés és szolgáltatás igénybevétele során a felek között keletkező jogokat és kötelességeket tartalmazza.
A Vállalkozó szolgáltatásai az ÁSZF alapján történnek. Az ASZF a Vállalkozó által kötött minden szóbeli illetve írásbeli szerződésnek automatikusan tartalmi elemeivé válnak, amennyiben nem született más írásos megállapodás.
Az ÁSZF-ben foglaltakat a Megrendelő a szolgáltatások igénybevételével kifejezetten elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el.
Amennyiben Megrendelővel az együttműködés egészére, vagy egy adott ügymenetre vonatkozóan olyan írásos megállapodás jön létre, amely jelen Általános szerződési feltételek valamely pontjával/pontjaival az itt leírtaktól eltérően rendelkezne, az érintett együttműködés illetve ügymenet egyedi megállapodásban nem szabályozott kérdéseiben jelen Általános szerződési feltételek vonatkozó pontjainak érvényessége továbbra is fennáll.
Az ASZF akkor is érvényes, ha a Vállalkozó a szolgáltatást az ügyfél Általános szerződési feltételeknek ellentmondó, attól eltérő feltételeinek ismeretében, fenntartás nélkül teljesíti.
Az ASZF hatálya a Vállalkozó által nyújtott valamennyi szolgáltatásra kiterjed, annak tartalmát Vállalkozó - annak közzétételével - bármikor jogosult módosítani.
Az ÁSZF a kihirdetés napjától visszavonásig hatályos.

4. Ajánlat, megrendelés, teljesítés
A Vállalkozó ajánlatai kötelezettség nélkül és beszállítói partnerei teljesítésének fenntartásával értendők.
A szerződés Megrendelő által szóban vagy írásban leadott megrendelésével jön létre.
A Vállalkozó által közölt teljesítési időpontok tájékoztató jellegűek.
A szerződés tárgyának (termékek, szoftverek, szolgáltatások) elérhetősége, rendelkezésre állása, támogatása 3. fél (gyártó) közreműködésétől is függhet, ebből eredő eltérések kártérítési igényt nem alapoznak meg.

5. Árak
A Vállalkozó fenntartja az áremeléshez való jogát, amennyiben a megrendelést követően – különösen beszállítói oldalon előállt áremelés vagy árfolyamváltozás következtében – költségnövekedés lép fel a Vállalkozónál.
Vállalkozó egyéni elbírálás alapján árkedvezményt adhat Megrendelő részére.

6. Fizetési feltételek
A Vállalkozó elektronikus úton is állít ki számlát ezt igénylő Megrendelő részére. Megrendelő, jelen ÁSZF elfogadásával az elektronikus számlázásról szóló feltételeket tudomásul veszi.
A kifizetések a számlában megjelölt határidőig, levonás nélkül esedékesek. A számlával kapcsolatos kifogás nem jogosítja Megrendelőt a számla kiegyenlítésének visszatartására. A kifogás kizárólag írásban, a számla átvételét követő 8 napon belül tehető, melynek elbírálását követően a Vállalkozó a szükséges mértékben helyesbítő vagy érvénytelenítő számlát állít ki.
Átutalásos fizetésre az a Megrendelő jogosult, akit a Vállalkozó a rendelkezésére álló kereskedelmi illetve pénzügyi referenciák alapján megfelelőnek minősít a halasztott fizetésre.
A fizetési határidő túllépése, a számlák késedelmes kiegyenlítése esetén a Vállalkozó késedelmi kamatot számíthat fel a PTK 232 . (2) bekezdésében meghatározott mértékben.

7. Tulajdonjog fenntartása
A Megrendelő által átvett termék a Vállalkozó tulajdonát képezi a Megrendelővel szemben fennálló követelések teljesítéséig. Megrendelő azokért az ellenérték megfizetéséig a felelős őrzés szabályai szerint felel. A teljes egészében ki nem fizetett termék nem terhelhető meg, felszámolás, illetve csődeljárás során harmadik személyek igényének vagy követelésének kielégítésére nem szolgálhat
Megrendelő köteles tűrni a Vállalkozó fenntartott tulajdonjoga érvényesítése érdekében tett, szükséges, törvényes intézkedéseit.
A tartós használat, tesztelés vagy bemutató céljából szállított eszközök a Vállalkozó tulajdonában maradnak, ezeket Megrendelő csak a Vállalkozó által meghatározott célra használhatja.

8. A felelősség korlátozása
Vállalkozó kizárja a felelősségét minden olyan kárért, mely a termékek és szolgáltatások nem szakszerű vagy nem jogszerű felhasználásából, illetve előre nem látható vagy el nem hárítható külső okból (pl. vis maior) ered.
Vállalkozó kifejezetten kizárja felelősségét minden közvetett és következményi kárért, így különösen, de nem kizárólagosan az elmaradt haszonért, termelés kieséséért, vagy adatvesztésért. Vállalkozó kártérítési felelősségének felső összeghatára jogalaptól és jogcímtől függetlenül 10.000.- Ft-ra korlátozott.

9. Adatkezelés
A Vállalkozó a Megrendelő azonosításához szükséges adatokat a jogszabályi előírások betartása mellett kezeli. A Megrendelő adatszolgáltatása a szerződéskötés érdekében a szerződési szabadság elve alapján önkéntes.
Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a Vállalkozó szerződés létrehozása, a szerződés teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából a Megrendelő azonosításához szükséges és elégséges adatokat kezelje.

10. Exportkorlátozások
Megrendelő szavatolja, hogy a termékeket nem exportálja vagy tranzitálja, ha gyanítható, hogy az ilyen termékeket nukleáris, vegyi vagy biológiai fegyverekkel kapcsolatban, vagy rakétatechnológia céljára használják fel, ezen kívül nem szállít egyetlen olyan vállalatnak sem, amely bármely, a termék származási helye szerinti állam Tiltott Személyek Listáján szerepel.
A Vállalkozó megtagadhatja a szállítást, ha információt szerez arról, hogy a tovább értékesítés megsértené Magyarország, az Európai Unió, az Amerikai Egyesült Államok vagy más államok alkalmazandó export ellenőrzési szabályait.

11. Termékvásárlás
     11.1. Ajánlat, megrendelés, teljesítés
Vállalkozó megrendelés lemondást csak olyan határidőig fogad el, amíg beszállító partnere tőle jogkövetkezmények nélkül elfogadja a megrendelés lemondást. A beszállító által érvényesített lemondási díjat – a lemondott szállítmány értékének 5-15% közötti értéket – Vállalkozó jogosult áthárítani a Megrendelőre. Amennyiben a beszállító a Vállalkozó lemondását nem fogadja el, Megrendelő köteles az árut átvenni és a vételárat megfizetni.
A Vállalkozó által közölt szállítási időpontok tájékoztató jellegűek, a beszállítók teljesítésének függvényei. Megrendelő nem léphet fel semmiféle kártérítési igénnyel a Vállalkozó szállításainak a közölt időponthoz képest megállapítható késedelméért. Amennyiben a Vállalkozó a visszaigazolthoz képest több, mint hat hetet késik a teljesítéssel, Megrendelő további követelések kizárásával elállhat a szerződéstől.
Az áru átvétel teljesítési helye - amennyiben a felek külön megállapodásban másképp nem rendelkeznek – a Vállalkozó székhelye.
Amennyiben a Vállalkozó általi szolgáltatásnyújtás magában foglalja harmadik fél által rendelkezésre bocsátott szoftver biztosítását, a szoftver szerzőjének vagy egyéb szerzői jogi jogosultjának különös szerződési feltételei is irányadók, melyek a Szoftver átvételével illetve használatával automatikusan az ASZF részévé válnak.
     11.2. Jótállás, szavatosság
A Vállalkozó által értékesített termékekre a Polgári törvénykönyv szavatossági valamint a 151/2003.(IX. 22.) Korm. rendelet jótállási szabályai, ezen túlmenően pedig a gyártók által vállalt jótállási feltételek vonatkoznak.
A garanciális bevizsgáláshoz szükség van a jótállási jegyre vagy ennek hiányában az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatra.
A szavatossági, jótállási igény érvényesítésének helye a Vállalkozó székhelye vagy a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz. A szavatossági, jótállási javításra szoruló termék be-illetve elszállítása a Megrendelő kötelessége. Amennyiben Megrendelő igényli, számítógépét, illetve hibásnak vélt termékét beszállítjuk szervizünkbe, illetve ki is szállítjuk, ekkor azonban az aktuális kiszállási díjat Vállalkozó felszámolhatja.
Vállalkozó nem cserél vagy javít olyan terméket, illetve nem ad kártérítést olyan termék után, amelynek hibája bizonyíthatóan olyan okból merült fel, amely a mindenkor hatályos jogszabályok szerint mentesíti a Vállalkozót a szavatossági és/vagy jótállási kötelezettségek alól.
Amennyiben alkatrészt, alkatrészeket, vagy komplett konfigurációt vásárolt alkatrészként (nem összeszerelve), akkor csak a hibásnak vélt alkatrészt és annak tartozékait (kábelek, tápegységek, driverlemezek stb.) kell beszállítani Vállalkozó székhelyére.
Amennyiben Megrendelő három napon belül érvényesít csereigényt és a hibát a Vállalkozó szervize is megállapítja a termék bevizsgálása során, a Megrendelő – a hatályos jogszabályok alapján – a termék azonnali kicserélését, vagy ha az nem cserélhető (pl. elfogyott a készletről), akkor az eredeti vételár visszafizetését kérheti. Ebben az esetben adott a lehetőség arra, hogy értékegyeztetéssel a Megrendelő más típusú, gyártmányú stb. terméket kérjen. Az ügyintézés elengedhetetlen feltétele a szerviz tesztelése, tesztelés nélkül cserét végrehajtani nem áll módunkban!
Ha Vállalkozó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül értesíti a Megrendelőt.
Amennyiben egy termék fizikailag, vagy bármely más olyan hatástól sérült, amely a vásárlás után keletkezett (pl. elégett alkatrész, leejtett, behorpadt eszköz, villám csapott termék) akkor a jótállás nem érvényes rá. Ilyen esetben Vállalkozó úgynevezett feltételes garancia keretében átveszi a terméket. Az ilyen esetekben sokszor a gyártóig kerül vissza a termék, így elhúzódhat a garancia ügyintézés.
A jótállás elveszik a terméken található azonosítók, garanciacímkék eltávolítása, vagy annak kísérlete, a terméken látható fizikai sérülés (pl. törés, repedés, égésnyomok), a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodások, nem felhatalmazott szervizben történő megbontás, átalakítás esetén

12. Rendszergazdai, szerviz szolgáltatás
     12.1. Ajánlat, megrendelés, teljesítés
Megrendelő készülékét az átvételt követően Vállalkozó bevizsgálja és árajánlatot ad a szükséges javításra. Amennyiben Megrendelő nem fogadja el az árajánlatot, a javítatlan készüléket költség felszámítása nélkül Vállalkozó visszaszolgáltatja.
Az átvételkor nem működő gépek esetében az árajánlat a működőképesség helyreállítására vonatkozik.
Az árajánlat nem tartalmazza a rejtett hibák költségét, melyek kizárólag a javítás folyamatában vállnak megismerhetővé. Ebben az esetben új árajánlatot ad a Vállalkozó.
Vállalkozó a javítást a lehetséges legrövidebb időn belül elvégezi. A javítás várható határidejét előzetesen megbecsüli. A bevizsgálás, alkatrész beszerzés, beszerelés, tesztelés időigénye csak esetileg határozható meg, pontos időt Vállalkozó nem tud meghatározni. A javítás minden egyes folyamatáról nem áll módjában Vállalkozónak állandó tájékoztatást kezdeményezni, amennyiben Megrendelő érdeklődik a fent megadott telefonszámon, Vállalkozó tájékoztatja a készülék jelenlegi állapotáról.
Amennyiben a javításról való kiértesítéstől számított 60 napon belül a készüléket Megrendelő nem veszi át, Vállalkozó jogosult a készüléket értékesíteni vagy felhasználni.
     12.2. Felelősség, jótállás, szavatosság
Vállalkozó az adathordozón lévő adatokat bizalmasan kezeli, de azokért felelősséget nem vállal.
A használhatósághoz szükséges egyéb hibák elhárításáért felelősséget Vállalkozó csak abban az esetben vállal, ha a hiba az átvétel után és mulasztás következményeként állt elő. Törött házzal rendelkező készülék esetén a szétszedés után nem garantálható a készülék összerakása a törött elem cseréje nélkül
Vállalkozó a leadott készüléket körültekintően tárolja, de apró, külső sérülésekért, karcokért felelősséget nem vállal. Javasolja Vállalkozó a készülékek gyári, eredeti csomagolásban történő átadását. Nem megfelelően csomagolt készülékben szállítás során keletkezett kárért Vállalkozó semmi nemű felelősséget nem vállal.
A munkalapon fel nem tüntetett tartozékokért Vállalkozó felelősséget nem vállal.
Vállalkozó a készülék cserélt alkatrészére a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet és az 1959. évi IV. törvény alapján átadás-átvételtől számított 3 hónap jótállást vállal. Kivételt képeznek a beszerelt érintőkijelzők (külön és LCD-vel kompletten), illetve használt, bontott alkatrészek, melyekre 30 nap jótállást vállal. Vállalkozó projektor izzókra 90 nap jótállást vállal. Beázott készülékekre a sikeres javítás után sem tud Vállalkozó jótállást vállalni.
A jótállásos javítás díjtalan.
A jótállás megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata, szakszerűtlen (be)szerelése, elázása, rongálása illetve, ha túlfeszültség, rázkódás, törés, repedés állapítható meg.
Szoftverezésre, szoftver frissítésre illetve Megrendelő által hozott alkatrésszel történő javításra Vállalkozó nem vállal jótállást.
A szavatossági, jótállási igény érvényesítésének helye a Vállalkozó székhelye vagy a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz. A szavatossági, jótállási javításra szoruló termék be-illetve elszállítása a Megrendelő kötelessége.

13. Egyedi szerződések
Minden Vállalkozóval kötött megbízási és vállalkozási szerződésben külön nem szabályozott kérdésre jelen rendelkezések érvényesek.
     13.1. Díjazás
A szerződés szerinti megbízási díj a fix (havi átalány) díj. Azon esetben, amikor a Vállalkozó eléri a havi maximalizált munka óraszámot, vagy kiszállást, ezen többlet órákról automatikusan jogosult Megrendelő felé külön számlát benyújtani. Az így benyújtott számla fizetési, és késedelmes fizetési feltételei megegyeznek a havi átalánydíjas számla fizetési feltételeivel.
     13.2. A számla befogadása
Amennyiben Vállalkozó által Megrendelő részére kiállított számlát Megrendelő átvetette, a számla befogadottnak, és ettől kezdve nem vitatható követelésnek tekintendő, Megrendelő kifogással nem élhet fizetési kötelezettsége alól. Abban az esetben, ha a számla postai úton kerül kézbesítésre, és ennek időpontját a Vállalkozó hitelt érdemlően bizonyítja, Megrendelőnek 3 napon belül írásban van joga kifogással élni. Amennyiben ezen időn belül nem él jogával a számla, befogadottnak tekintendő, és Megrendelő kifogással nem élhet fizetési kötelezettsége alól.
     13.3. Vis major
Felek nem szerződésszerű teljesítése nem minősül szerződésszegésnek, ha és amennyiben a Fél késedelmes teljesítése vagy szerződés szerint őt terhelő egyéb kötelezettségek teljesítésének elmulasztása vis major esemény következménye. Vis majornak minősül minden olyan esemény, amely kívül esik a nem teljesítő Fél érdekkörén, nem volt előrelátható és elhárítható és nem vezethető vissza a nem teljesítő Fél hibájára, mulasztására vagy gondatlanságára. Ha vis maior esemény következik be, a vis maior eseményt észlelő Félnek haladéktalanul írásban értesítenie kell a másik felet a kialakult vis maior eseményről, annak várható időtartamáról, illetve arról, hogy a vis maior esemény mennyiben befolyásolja a szerződésszerű teljesítést.
     13.4. A szerződés megszűnése
A határozott idejű szerződés megszűnik az abban meghatározott időtartam lejártával. Felek mind a határozott, mind a határozatlan időtartamra létrejött szerződést jogosultak a szerződésben meghatározott felmondási határidő betartásával indokolás terhe mellett írásban felmondani. A Megrendelő köteles a Vállalkozó által már elvállalt kötelezettségekért helytállni. Felek megállapodnak abban, hogy a köztük élő szerződéseknek Megrendelő által kezdeményezett felmondása, csak és kizárólag a Megrendelőnek kiállított számlái és esetleges korábbi számlatartozásokból eredő késedelmi kamatok kiegyenlítettsége esetén mondhatók fel polgári jogi következmények nélkül. Ellenkező esetben Vállalkozó kötbért számolhat fel Megrendelő felé, melynek mértéke a felmondáskor fennálló számlatartozás duplája.
A szerződés megszűnése után Vállalkozó gyári beállításokkal adja át a Megrendelő tulajdonában álló eszközöket. Amennyiben Megrendelő az eszközök további zavartalan használatát kéri, abban az esetben Vállalkozó nem állítja vissza a gyári beállításokat, viszont a már üzemelő berendezésekhez szükséges hozzáférést biztosító felhasználóneveket és jelszavakat nem áll módjában átadni Megrendelőnek, mivel Vállalkozó a felügyelethez saját titkosított beállításokat használ.
     13.5. Az alkalmazandó jog
A szerződést érintő bármely vita, nézeteltérés esetén Magyarország törvényeit kell alkalmazni. A szerződésben és az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) és más vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
     13.6. Rendelkezések eszköz kihelyezésére
Vállalkozó jogosult bizonyos informatikai eszközök díjmentes használatba adására az alábbi feltételek szerint. Vállalkozó célja, hogy felek közt fennálló informatikai üzemeltetésről szóló vállalkozási szerződések időtartama alatt, zökkenőmentesen biztosítsa a működés feltételeit. Felek lefektetik, hogy a Vállalkozó jogosult saját hatáskörben dönteni, mely alkatrészeket kívánja a Megrendelő használatára bocsájtani. A Vállalkozó által használatra átadott eszközök működésével kapcsolatban semminemű kötelezettsége nincs. A Megrendelőnek a Vállalkozó részére, és kérésére ( külön indoklás nélkül ) három munkanapon belül az eszközöket hiánytalanul, sérülésmentesen vissza kell szolgáltatnia. Megrendelő használatába bocsájtott eszközök meglétét, állapotát, Vállalkozó bármikor ellenőrizheti, részére Megrendelő köteles a helységeket bejárhatóvá tenni. Lopásból, rongálásból, túláramtól, vagy a gondatlan kezelésből eredő károkért a Megrendelő anyagi felelősséggel felel. Az anyagi kártérítés mértéke az eszköz beszerzési értéke, melyet a Vállalkozó minden esetben számlával igazol.

14. Egyéb rendelkezések
A Vállalkozó ezen Általános szerződési feltételeket Megrendelő számára mind írott, mind elektronikus formában a www.mdn.hu/aszf.pdf címen folyamatosan elérhetővé teszi. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, korábbi verziói nem kereshetők vissza.
A Megrendelő termék vagy szolgáltatás megrendelésével magára nézve kötelezőnek elfogadja a Vállalkozó Általános szerződési feltételeit.
Amennyiben az Általános szerződési feltételek valamely pontja érvénytelennek minősülne, az nem teszi érvénytelenné a többi meghatározást.
Az Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Magyarország vonatkozó hatályos jogszabályai az irányadóak.
Esetleges bírósági eljárásban a bíróság illetékességét alávetés alapján a Vállalkozó székhelye alapozza meg.

15. Csengető automata
Minden Vállalkozóval kötött csengető automatához kapcsolódó szerződésben külön nem szabályozott kérdésre, jelen rendelkezések érvényesek.
Vállalkozó által gyártott csengető automata, illetve létrehozott csengető szoftver használója az a természetes vagy nem természetes személy aki/ amely licenc használóként bejegyzésre kerül Vállalkozó rendszerébe (továbbiakban Használó).
     15.1. Konstrukciók:
Vállalkozó teljesárú, részletfizetési vagy bérlési konstrukcióban teszi elérhetővé a csengető automatát. Használónak van lehetősége a Vállalkozóval való egyeztetés után a konstrukciók között váltani.
          -    Teljesárú konstrukcióban a csengető automata a Használó tulajdonába kerül és 24 hónapig megkapja Vállalkozó kiterjesztett garancia és terméktámogatás szolgáltatását.
          -    Bérlési konstrukció esetén Használó a bérleti díj fizetésével megkapja az eszköz használatának jogát, Vállalkozó kiterjesztett garancia és terméktámogatás szolgáltatását illetve Megrendelő vállalja, hogy legalább 12 hónapig fizeti a bérleti díjat.
          -    Részletfizetési konstrukcióban Használó vállalja, hogy 60 hónapig fizeti a havi díjat és ezzel megkapja Vállalkozó kiterjesztett garancia és terméktámogatás szolgáltatását illetve a 60 hónap letelte után az eszköz tulajdonjoga átszáll Használóra.
     15.2. Terméktámogatás, kiterjesztett garancia:
Terméktámogatási és kiterjesztett garancia időszaka az ajánlatban kerül közlésre. Ezen túl a havi díj megfizetésével jogosult Használó ezen szolgáltatások igénybevételére.
Amennyiben Megrendelő igényli a beüzemelés során Vállalkozó távolról segítséget nyújt Használónak a beállításokban.
Vállalkozó vállalja a csengető szoftver frissítését - amennyiben az a hálózaton elérhető - a mindig aktuális verzióra.
Vállalkozó lehetőséget biztosít távoli segítségnyújtásra telefonon vagy emailben munkanapokon az ügyfélszolgálati időben.
Havonta egy alkalommal Vállalkozó a Használó kérésére a távoli adminisztrációt vállalja (pl csengetési rend beállítása).
Meghibásodás esetén Vállalkozó szállítási költség nélkül csere készüléket biztosít a javítás idejére. A javítás díjmentes.
Amennyiben a csengető automata fizikailag, vagy bármely más olyan hatástól sérült, amely a vásárlás után keletkezett (pl. elégett alkatrész, leejtett, behorpadt eszköz, villám csapott termék) akkor a kiterjesztett garancia nem érvényes rá. Ekkor a javítás költsége a Használót  terheli.
     15.3. Adatkezelés:
A csengető automata működésének feltétele a licenc jogok ellenőrzése, beállítása melyhez Vállalkozó időnként különböző protokollokon csomagforgalmat generál.
A használati statisztika, szoftver frissítés és idő szinkronizálás feltétele az adatkapcsolat. Használónak lehetősége van ezek engedélyezésére vagy letiltására.
     15.4. Egyedi igények:
Megrendelő egyedi igényeire Vállalkozó külön egyeztetési folyamat után árajánlatot ad.
Az egyedi igény megvalósítása nem jelent kizárólagos használatot a Megrendelőnek, ezért az a későbbiekben a frissítés vagy új verziók részévé válhat.
     15.5. Partneri együttműködés:
Amennyiben Megrendelő több alkalommal vásárol csengető automatát, ezért Vállalkozó felkínálhat Megrendelőnek részesedést.
A részesedés megfizetése Megrendelővel történő megállapodás alapján történik.
     15.6. Ajánlat, megrendelés, szállítás
Ajánlatot Vállalkozó e-mail útján írásban küld, melynek érvényessége visszavonásig szól.
Megrendelést Vállalkozó kizárólag írásban fogad el a Használó adatainak pontos megadásával.
Az eszköz ellenértékének kifizetésére utalással vagy utánvét fizetésével van lehetőség. Utalással való fizetés esetén az összeg beérkezése után kezdődik meg a szállítás. Abban az esetben, ha Megrendelő intézmény és a hivatalos aláíró által ellenjegyzett megrendelő dokumentum Vállalkozó rendelkezésére áll, akkor a szállítás megkezdődhet az összeg beérkezése előtt.

Kapcsolódó dokumentumok:

Minden jog fenntartva! © MéDiaNet IT Zrt.